مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 14:102023-09-17اقتصادي

فارس من| گلایه مخاطبان از مشکلات زمین های فاز 3 پاکدشت


مخاطبان فارس، با ثبت سوژه ای در سامانه مردمی فارس من تحت عنوان «زمین های بلاتکلیف فاز 3 شهرداری پاکدشت»، خواستار پیگیری این موضوع از مسؤولان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پاکدشت، مخاطبان فارس با ثبت پویشی تحت عنوان زمین های بلاتکلیف فاز 3 شهرداری پاکدشت خواستار پیگیری این موضوع از مسؤولان شدند.

در بخشی از متن این پویش آمده است: اراضی فاز 3 شهرداری پاکدشت شامل 672 قطعه زمین با سند تک برگ با کاربری مسکونی داخل محدوده قانونی شهر پاکدشت می باشد که بیش از 20 سال از واگذاری اراضی فاز 3 توسط شهرداری پاکدشت به مردم گذشته است که این زمین ها فاقد هرگونه امکانات از قبیل آب، برق ،گاز و عدم آماده سازی خیابان ها و جدول کشی به صورت کامل می باشند.

علیزاده، ثبت کننده این پویش در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: زمین های فاز 3 سال 1381 تفکیک شده و در محدوده قانونی شهرداری پاکدشت، دارای سند تک برگ با کاربری مسکونی بوده و هیچ مشکلی قانونی از لحاظ تفکیک اراضی ندارد؛ این زمین ها اوایل توسط شهرداری پاکدشت تفکیک شده و به کارمندان شهرداری داده شده بود.

وی با بیان اینکه اکثر کارمندان شهرداری زمین های خود را فروخته اند و هم اکنون اکثراً مردم عادی مالک زمین ها هستند، گفت: طی چند وقت اخیر شهرداری جلوی مجوز ساخت را گرفته بود که با تجمع و اعتراض مردم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| گلایه مخاطبان از مشکلات زمین های فاز 3 پاکدشت

فارس من| گلایه مخاطبان از مشکلات زمین های فاز 3 پاکدشت